Our visitors

free counters

Ellite affiliate




Nu esti aici? Adauga nikyh2oct@yahoo.com si vei fii alaturi de noi! (Not here? Apply at nikyh2oct@yahoo.com and join with us!)


Current Projects

H2o:Just Add Water
Status:Filmarile sezonului 4
Lansare:2011
Tomorrow:When The War Began
Rol: Fiona Maxwell
Lansare: 2.septembrie.2010
Futility
Rol:Jade McIntyre
Lansare: 2.septembrie.2010
Mean Girls 2
Rol: Chasitty Meyer
Lansare:2011
The Future Machine
Rol: Katie Hill
Lansare: 11.noiembrie.2010
Blue Like Jazz:The Movie
Rol:Penny
Lansare:2011
Dance Academy:Season 2
Rol:Katie
Lansare: 11.ianuarie.2011
Pocked to the Rafters (al 3-lea sezon)
Rol: Nathan Rafter
Lansare: 29.iunie
Cryptopticon
Rol: Y
Lansare: nu se stie inca
Bait in 3D
Actori: Phoebe&Cariba
Lansare:2011

Recent Photos

More pictures?Clik here.

Site's Visitors

Month Poster

Chat Box

Month Calendar

About site

Nume: BellaCleoRikki.co.cc
Administraţii: Vladiana
Designer: Vladiana
Gazdă: Blogger.com
PE Deschis: 24.07.2010
Piele: btemplates.com & Mady
Design: Vlady

Blog Archive

Our Links

luni, 30 august 2010

RikkiCleoBella.co.cc- un site foarte nesimtit!

Se pare ca cei pe care ii credeam prieteni sunt defapt dusmani de moarte! Daca veti intra pe site-ul www.rikkicleobella.co.cc veti vedea ca a scris ca eu i-am furat niste lucruri. Este adevarat doar faptul ca am luat cateva dintre pozele lor si le-am postat pe galeria noastra foto.
Admin Anca( tupeista nenorocita- scuzati expresia), mi-a gasit id-ul si m-a amenintat ca ma rupe in doua, ca ma nenoroceste, ca sa ma duc dracului etc. Eu am sters acele poze, dar a 2-a zii le-am pus la loc deoarece ea a zis ca pot totusi sa le tin la mine pe galerie daca scriu ca sunt facute de ea.Eu nu am scris deoarece scria pe ele de cine sunt facute. Apoi ea mi-a zis ca sa schimb bannerul&backgroundul de pe galerie pe motiv ca este facut de ea bannerul&backgroundul.Acel background&banner era facut de ea pt. mine cand inca mai avea tampenia de site http://designbyh2obubblex.blogspot.com/(asa cred ca era adresa site-ului). Asa ca nu avea dreptul sa-mi ceara sa schimb backgroundul&bannerul.
Alt lucru care m-a suparat cumplit este ca A MINTIT CU NERUSINARE CA M-A RUGAT SA LE STERG. M-A AMENINTAT CA MA NENOROCESTE.


Alt lucru este ca a mintit ca eu  detin site-ul http://h2obubbles.blogspot.com/ desi eu nu il detineam ci prietena mea. Dar eu nu i-am mai zis cine il detinea deoarece nu m-am mai coborat la mintea ei cea putintica.
Alt lucru este ca a zis ca crede ca eu sunt cea cu care a mai avut probleme acum cateva luni, acea fata nu sunt eu probabil ca este una dintre cele care vrea sa faca rau site-ului RikkiCleoBella.co.cc
Deci cam acestea sunt lucrurile, i-am dat ignore la lista de messenger, asa ca nu mai am ce vorbi cu ea deci n-o sa-i mai vad scrisul ala de nenorocita- scuzati expresia, iar toti cei care ii tin partea sunt niste nenorociti ca si ea si niste ingrati care nu stiu cine este ea.
Apropo, o sa caut in arhiva si o sa scriu tot ce mi-a zis prin messenger..
Si va rog, va implor, cei care intrati aici pe site-ul nostru, sa nu cumva sa intrati pe site-ul ei (RikkiCleoBella.co.cc) pt ca acolo la vizitatori ii creste numarul de vizitatori.
Va rog mult sa va lasati mesajele la chatboxul din stanga, va rog sa-mi spune-ti ce parere aveti despre acesta diavolita, despre aceasta javra, despre aceasta panarama de om(scuzati expresiile).
Apropo, si nenorocitii de la ea de pe chatbox s-au luat de mine si m-au facut hoata nenorocita, cretina, proasta, impertinenta, mincinoasa, tampita etc. Spuneti-va parerea despre acest lucru in chat-boxul din stanga , va rog!!
Deci lasati-va mesajele in chatboxul din stanga, va rog din toata inima!

Publicat de Admin Alina la ora 20:14



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.
 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©